شباب الاسلام
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اهلا بك زائرنا الكريم لن تستطيع رؤية الروابط وبعض الاشياء التى قد تكونمهمة بالنسبة لك
الى بعد التسجيل

وكذالك الرد على اى مواضيع

شباب الاسلام

منتدى شباب الاسلام منتدى للأبداع شباب المسلمين
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول
.

شاطر | 
 

 صورة النهاردة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Future Dream
العقل المدبر
العقل المدبر
avatar

عدد المساهمات : 91
تاريخ التسجيل : 26/07/2010

مُساهمةموضوع: صورة النهاردة   الأربعاء يوليو 06, 2011 3:31 pm


صورة اليوم هى:

ننتظر تعليقات سريعة و جميلة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hesham
ملك المنتدي
ملك المنتدي
avatar

عدد المساهمات : 179
تاريخ التسجيل : 14/07/2010
العمر : 19

مُساهمةموضوع: رد: صورة النهاردة   الأربعاء يوليو 06, 2011 4:03 pm

انا اسف يا جماعة بس انا مبعرفش اختار بين تعليقاتى
وتعليقاتى اليوم:
باب انت وعدتنى بعرض الدرفين مش دوريفين وبقر
تألف البقر والدرفين
البقر والدرفيل ايد واحدة
انت مش درفيل وانت جعان انت بقرة
نطة حلوة يا صحبى ايه ده انت بقرة!!!!!!!!!!!
قالوا البقرة بتعوم بس بالمهارة دى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مكنتش اعرف ان الدرفيل يشبه البقرة الى هذا الحد
سمعة الدرافيل وصلة للبقر
ومرة تانيه انا آسف لان تعليقاتى كتير بس انا اعمل ايه
تحية طيبة من الكينج king king king king king king
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shbab-aleslam.ahlamontada.com
athar
مشرف عام
مشرف عام
avatar

عدد المساهمات : 238
تاريخ التسجيل : 28/06/2011

مُساهمةموضوع: رد: صورة النهاردة   الأربعاء يوليو 06, 2011 4:06 pm

هيله هب يلا يا بقرتى الصدوقه عشان متقوليش حارمك من حاجه
هل ياترى ده سمك بقرى ولا بقر سمكى
بابا البقرة هربت لا يا حبيبى دى فى تمرين السباحه وزمنها جيه *
cheers


عدل سابقا من قبل athar في الأربعاء يوليو 06, 2011 6:52 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
boody.tawfik
مبدع ذهبى
مبدع ذهبى
avatar

عدد المساهمات : 171
تاريخ التسجيل : 27/06/2011

مُساهمةموضوع: رد: صورة النهاردة   الأربعاء يوليو 06, 2011 6:48 pm

ايهما اسرع ولماذا وممكن تعليق تانى زى اذكر مكان البقرة والدلفين مع تحديد من هو الفائز فى هذه المسابقة bounce
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
boody.tawfik
مبدع ذهبى
مبدع ذهبى
avatar

عدد المساهمات : 171
تاريخ التسجيل : 27/06/2011

مُساهمةموضوع: رد: صورة النهاردة   الأربعاء يوليو 06, 2011 6:49 pm

على فكرة المفروض تعليق او اثنين من مجموعة من التعليقات



امضاء فاعل خير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
athar
مشرف عام
مشرف عام
avatar

عدد المساهمات : 238
تاريخ التسجيل : 28/06/2011

مُساهمةموضوع: رد: صورة النهاردة   الخميس يوليو 07, 2011 2:42 pm





lol!نهى فين مسابقة النهارده ومين الفائز فى المسابقة السابقه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mohmed
عضو مفيش منه
عضو مفيش منه
avatar

عدد المساهمات : 21
تاريخ التسجيل : 07/07/2011

مُساهمةموضوع: رد: صورة النهاردة   الخميس يوليو 07, 2011 3:31 pm

على رأى المثل اللى بيقول حتى البقره بتعوم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
new star
جديد
جديد
avatar

عدد المساهمات : 25
تاريخ التسجيل : 05/07/2011
العمر : 19

مُساهمةموضوع: رد: صورة النهاردة   الخميس يوليو 07, 2011 3:51 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه cheers cheers cheers cheers cheers يا حرهم البقر غالى ولو غرقت صحبها هيلف علية الدنيا كلها
Basketball وعلى راى اثار زمنة جية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Future Dream
العقل المدبر
العقل المدبر
avatar

عدد المساهمات : 91
تاريخ التسجيل : 26/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: صورة النهاردة   الخميس يوليو 07, 2011 4:21 pm

التعليقات كلها حلوة

و الفائز اليوم هو




هشام
الف الف مبروك
صحيح قال تعليقات بس كان فيهم تعليقين حلوين
و التعليق الفائز هو الدرفيل و االبقر يد واحدة
والتعليق الثاني هو انت مش درفيل و انت جعان انت بقرة
و التعليق الذي حصل على المركز الثاني كانت صاحبة اثار و هو هيه هيلا هب يا بقرتي الصدوقة علشان ماتقوليش حارمك من حاجة


فالف مبروك للفائزين و نتمنى تعليقات اجمل كل يوم

تنيه هام لا يجوز وضع اكتر من تعليقين للعضو الواحد ابتداءا من المسابقة القادمة
والا سيتم حذف المشاركة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
athar
مشرف عام
مشرف عام
avatar

عدد المساهمات : 238
تاريخ التسجيل : 28/06/2011

مُساهمةموضوع: رد: صورة النهاردة   الخميس يوليو 07, 2011 4:30 pm





نهى انتى ليه مأعلنتيش عن الجوائز لحد النهارده lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mohmed
عضو مفيش منه
عضو مفيش منه
avatar

عدد المساهمات : 21
تاريخ التسجيل : 07/07/2011

مُساهمةموضوع: رد: صورة النهاردة   الخميس يوليو 07, 2011 5:05 pm

بقره عفيه تسبق دلفين وميه
Basketball
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
صورة النهاردة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شباب الاسلام :: منتدى الالعاب والمسابقات :: منتدى المسابقات-
انتقل الى: